وقتی مردم ....

وقتی مردم……

گریه نکن!

بخند!

خوشحال باش برای رفتنم از این دنیا

اما دلتنگ باش

برای اینکه دیگر نخواهم بود

دلت گرفت گریه کن خالی میشوی

اما منتظر نباش که برنمیگردم

دلت هوایم را کرد چند شاخه گل یاس بخر

یادت خواهد آمد بعد از چند سال چند شاخه یاس برایم خریدی

یادت خواهدآمد تمام احساساتم را بابت یاس ها

دلت گرفت بر سر مزارم بیا

من هم دلتنگ میشوم
فقط گریه نکن

نمیتوانم اشکهایت را پاک کنم و این دیوانه ام میکند

گریه نکن

تو همه زندگی من بودی

نمیدانم کجای زندگیت بودم

اما

تو همه آن بودی

خواستی درد دل کنی میشنوم

حتی اگر خواستی بحث را عوض کنی

حتی اگر خواستی شعر بخوانی

اگر خواستی شعر بخوانی

برایم سهراب بخوان

همان که میگوید صدا کن مرا

صدای تو خوب است

صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبیست که در انتهای صمیمت حزن میروید
و آن انتهای صمیمصت حزن من هستم

که دیگر نیستم !



نظرات شما عزیزان:

آریوبرزن
ساعت2:44---28 اسفند 1393


saeedsingle
ساعت10:55---25 اسفند 1393
اشک هایم که سرازیر می شوند
دیری نمی پاید
قندیل می بندند
عجیب سرد است
هوای نبودنت...
..
آپ کردم...
خبرتون نکنم نمیاین اصن دیگه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:, | 8:38 | نویسنده : rosha |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.